سامانه مدیریت فرآیندهای واحد بازاریابی شرکتهای دارویی
توسعه سامانه مدیریت مکان محور کلیه اقدامات بازاریابهای تخصصی شرکتهای دارویی (مدرپها) و ارائه محصول به شرکتهای دارویی
دغدغه:
سیستمی کردن فرایندهای واحد بازاریابی شرکت های دارویی به منظور ساماندهی و ارتقای سطح نظارت بر عملکرد بازاریابان
راهکار:
توسعه سامانه مدیریت مکان محور کلیه اقدامات بازاریابهای تخصصی شرکتهای دارویی (مدرپها) و ارائه محصول به شرکتهای دارویی
ویژگی های محصول:
۱- ثبت بازاریابان تخصصی (مدرپ)
۲- ثبت داروخانهها و پزشکان
۳- امکان تعریف برنامه توسط مدیر واحد بازاریابی
۴- ثبت و پایش مکانمحور بازاریابان
۵- مدیریت اجرای برنامه از طریق ثبت شرح عملکرد بازاریاب
۶- بروزرسانی داشبورد مدیریتی
۷- سنجش میزان موفقیت عملکرد بازاریاب در تحقق اهداف شرکت و فروش موفق
مشتریان این سامانه:
۱- شرکتهای پخش
۲- شرکتهای دارویی
۳- شرکتهای تحقیقات بازار
لینک پروژه:
………
سال اجرا پروژه:
۱۴۰۲
موضوع فعالیت:
دارویی
امکانات سامانه:
…………