سامانه مدیریت فرآیندهای واحد بازاریابی شرکت‌های دارویی

توسعه سامانه مدیریت مکان محور کلیه اقدامات بازاریاب‌های تخصصی شرکتهای دارویی (مدرپ‌ها) و ارائه محصول به شرکت‌های دارویی

دغدغه:

سیستمی کردن فرایندهای واحد بازاریابی شرکت های دارویی به منظور ساماندهی و ارتقای سطح نظارت بر عملکرد بازاریابان

راهکار:

توسعه سامانه مدیریت مکان محور کلیه اقدامات بازاریاب‌های تخصصی شرکتهای دارویی (مدرپ‌ها) و ارائه محصول به شرکت‌های دارویی

ویژگی های محصول:

۱- ثبت بازاریابان تخصصی (مدرپ)
۲- ثبت داروخانه‌ها و پزشکان
۳- امکان تعریف برنامه توسط مدیر واحد بازاریابی
۴- ثبت و پایش مکان‌محور بازاریابان
۵- مدیریت اجرای برنامه از طریق ثبت شرح عملکرد بازاریاب
۶- بروزرسانی داشبورد مدیریتی
۷- سنجش میزان موفقیت عملکرد بازاریاب در تحقق اهداف شرکت و فروش موفق

مشتریان این سامانه:

۱- شرکت‌های پخش
۲- شرکت‌های دارویی
۳- شرکت‌های تحقیقات بازار

لینک پروژه:

………

سال اجرا پروژه:

۱۴۰۲

موضوع فعالیت:

دارویی

امکانات سامانه:

…………