مرکز تماس تلفنی

درباره سامانه مرکز تماس تلفنی

سامانه مرکز تماس تلفنی پروتک ابزاری پیشرفته است که به کسب و کارها و سامانه های خدماتی کمک میکند تا ارتباط موثری با مشتریان خود برقرار کنند. این سامانه با امکاناتی نظیر مدیریت تماس ضبط مکالمات و تحلیل داده ها به بهینه سازی فرآیند خدمات رسانی کمک میکند.

شناسنامه محصول

کاربردهای سامانه حضور و غیاب

مدیریت فروش

تبلیغات و فروش

مدیریت شکایات

پیگیری و ارزیابی تماس ها

دستیار هوشمند (VR)

مدیریت و زمان بندی تماس ها

پشتیبانی مشتریان

اختصاص خط تلفن اختصاصی

مدیریت خدمات پس از فروش

صرفه جویی در استخدام و آموزش پرسنل اضافی